Agnieszka Szlaska – Bąk – GFK Polonia

Client Business Partner, GFK Polonia

Od 15 lat zajmuję się wykorzystaniem danych i badań w biznesie. Szczególne miejsce w tych działaniach zajmuje integracja danych rynkowych, badawczych i przestrzennych. Przez wiele lat kierowałam projektami geoanalitycznymi mającymi na celu optymalizacje dystrybucji, reorganizacje regionów sprzedaży oraz strategie ekspansji sieci handlowych. Uczestniczyłam w dużych projektach analityczno-badawczych mających na celu dobór asortymentu do poszczególnych lokalizacji czy zarzadzanie akcjami trend marketingowymi w terenie. Z sukcesami doradzam producentom DIY oraz FMCG które sklepy warto mieć w obsłudze a sieciom handlowych jak dostosowywać profil placówki do potencjału sąsiedztwa. Obecnie odpowiedzialna za rozwój biznesu i wsparcie kluczowych klientów w GfK.

10:15 - 11:45 Wykład

17-18 października 2024

Co dane mówią o rynku DIY w obecnej sytuacji społeczno-gospodarczej?

Współprowadzący:
Przemek Dwojar oraz Mateusz Zubkowicz

10:00 - 15:00 Warsztat

17-18 października 2024

Dane które wspierają sprzedaż.

Analiza danych Cenzus DIY Dane z panelu handlowego POS Dane z badań konsumenckich - czyli jak wspomagać się danymi aby podejmować optymalne decyzje biznesowe.